sábado, 14 de enero de 2012

Cupcakes de Nadal



Aquest Nadal passat, per canviar una mica el detall de galetes que acostumem a fer cada any, vaig pensar fer uns cupcakes.

Els cupcakes els vaig fer amb la recepta de les madalenes de nata que ja vaig posar en aquesta entrada.

I la crema de mantega la vaig fer de la següent manera.

Ingredients:

- 125 gr de mantega

- 125 gr. de Crisco

- 250 gr. de sucre glas

- aroma de vainilla i xarop de maduixa

- colorants d'Americolor verd, el color vermell ja ho vaig aconseguir amb el xarop de maduixa

- sprinkles per decorar


Preparació:

Amb l'ajuda de la Kitchen Aid vaig fer una barreja amb la mantega a temperatura ambient, el

Crisco i la sucre.

Un cop barrejat vaig separar i colorejar amb els colorants alimentaris.

Per últim decorar sobre les madalenes i afegir sprinkles.

I llestes per posar en caixes i regalar per festes. Van agradar moltíssim!!!

Aprofito per a desitjar-vos a tots i totes un bon any 2012!!! Jo espero seguir entrant i deixant, ni

que sigui de tant en tant receptes, últimament no he entrat gaire a la cuina perquè torno a estar

una mica baixa d'energia amb l'embaràs! Així que com veieu el 2012 de nou ens prepara

l'arribada del nostre tercer fill a casa!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario